30 Aralık 2013 Pazartesi

Yeni yıla bir gün kala

Yeni yıla sayılı saatler kaldı.Her sene farklı bir heyecan yaşarım ben.Yarın yine keyifle yıl başı soframı hazırlıycam,kestaneli pilavımı yapıcam,kabak tatlım hazır.Bu sene menüde mantarlı tavuk var,hindi hiç sevmeyiz biz.Garnitür olarak fırında kremalı pattis bir de buharda brokoli yaptım mı tamamdır.Abartmaya gerek yok.Çocukları bırakıp bir yerlere gitmek içimize sinmiyor nedense,kısacası bu sene de evdeyiz biz :))
Yılbaşı hediyelerini hala bitiremedim.Elimi biraz fazla yordum mu ,hemen başlıyor sızlamaya.Bu hafta hepsini bitirip yollıycam,hep elimin değdiyi bişey olsun istiyorum.Hal böyle olunca geciktiler biraz.Mantarla Bambi kendime hediyem  :)))
Bu minik servisleri çok seviyorum,gittiklereri yere neşe getirsinler..
Şimdiden mutlu yıllar hepimize !!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder