22 Aralık 2013 Pazar

Pazar - haftanın en sevgili günü

Bizim için en özel, en sevgili  ,aile olduğumuzu hissettiğimiz en güzel günlerden biri pazardır.
Pazarları herşey serbest ,rejim mejim bu gün geçerli değil.Babamızın Fransa iş seyahatlerinin en güzel yani şu" Bonne Maman " reçelleri.
Pek çiçek bakamam ben,kaktüsler zahmetsiz ya  o yüzden pek severim,bi de nazlı can orkidem var ,tomurcuklandı inşallah açar yakında.
Yastık zaafım var galiba,gene dayanamadım aldım bitane.English Home'yi çok seviyorum❤❤❤
Küçük kuzu azcık hasta ,dün hiç yemek yemedi,nasıl dayanıyorlar bilmiyorum yemeden.Ah ben niye böyle değilim ki:)))
Daha önce de yazmıştım bizim çatı katına kuzine kurduk.Bugün pattis attık fırına.Yeme de yanında yat oldu.İçine azcık tereyağı ,kaşar ve peynir ekleyince al sana kumpir.Fena oldu bu kuzine,kestane balık derken hominini gırtlak gidiyoruz bakalım.
Kahvesiz olmaz,bakır cezvede ,odun ateşinde miiiis miis.
Yavrular yıkandı,dersler bitti ,yemekler yendi,ev toparlandı, iyi ki kurutma makinası almışım,3 makina kurudu bile.Artık ayakları uzatıp dinlenme zamanı,biraz örgü ve yeşil çay bütün yorgunluğumu giderir.Pazarın özeti böyle işte .Şimdiden sendromu az bir pazartesi dilerim!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder