25 Aralık 2013 Çarşamba

2013 yılında neler yapmışım(Derya kuzusundan kopya çektim:)

Blogları gezerken severek takip ettiğim "Derya kuzusu"  nun sayfasında gördüm bu başlığı .Bir geri dönüp neler yapmışım bakmak istedim.Bir kısmını fotoğraflamışım.Hadi buyurumn siz de bakın.Bu bileği boşuna hasta etmedik ,ne diyeyim biraz abartmışım gibi .

Üst sol kirpiş en çok ördüklerim listesinde bir numaralı aday.
Yazın gezi parkı olaylarında fazla etkilenen ben ,bişeycikler yapmışım kendimce.I ❤ Capulling....
Neler yapmamışım ki :))

En çok bere ördüm bu yıl...
Fridam kusur kalmış
Keçe ve nakışa da vakit bulmuşum :))
Ve bu yılın rekortmeni:)) Teddy I ❤ you
Hatta başkalarına da öğrettim bu yıl örgü örmeyi...
Performansım hiç fena değil.Yeni yılda daha çok üretmek dileklerimle !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder