19 Şubat 2011 Cumartesi

Yunus Emre - Her Hareket (ft. Xir Gökdeniz) Şarkı Sözü

Yunus Emre Tüm Şarkı Sözleri


[Xir Gökdeniz]
Merhaba baby geri geldim kapa teybi
Pilim biterse verir sana emri
Kararır gün gece vakti
Xir Gökdeniz arar mı sanki
Yanına boy boy manitayı çek derim
İstediğin gibi geç bu yokuştan
Kapandı gözler yok oldu puştlar
Uçurmam güvercin bi tane kuş var
Her gün değişir değil mi fikrin
İçimde olsa da şeytan değilim
Alevlenir sinirim patlar
Bi anda suratına, suratına suratına
Takibi kes polis peşinde
Ve yakalanır yoksa meşin içinde
Kitlen patla ve kirlen
O kadar kolpa var aynı stilden


[Nakarat X2 - Xir Gökdeniz]
Her hareket beni gösterir, evet evet
Ölümle kıyasıya mücadele bu paket
Fırlatılan oklar saplanır kalbine
Bence dikkat et!


[Yunus Emre]
Tamam...
Sakiniz şu an burda tüm gerçekler,
Denersin Full Park'ın hakkından gelmek var
Atış serbest, poligonuma gel
Aramızda kafayı bana takmış olanlar var yazık
Parmak kaldır da seçelim
Seni bi köşeye bırakalım da kargalar yesin
Sonra desinler ki öyledir böyledir
Zaten biliyoruz moruk kanı bozuk hepsinin
Ooo Selena Selena lütfen çık gel
Ve bizi bu hayattan, siktir
Sen de diğerleri ile aynısın,
Tüm sahte periler gibi sen de kaltaksın
Canımı sıkma defol git!
Beni takip etmek isterken kafayı yemişsin
Orospuluk etme erkek olun
Senin adındaysa yazma Xir suratını siksin!


[Nakarat X2 - Xir Gökdeniz]
Her hareket beni gösterir, evet evet
Ölümle kıyasıya mücadele bu paket
Fırlatılan oklar saplanır kalbine
Bence dikkat et!

Yunus Emre Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder