19 Şubat 2011 Cumartesi

Xir Gökdeniz - Kural Yok Şarkı Sözü

Xir Gökdeniz Tüm Şarkı Sözleri


Merabalar Xir arabada
Arka kapıdaki body'leri çek sağa
Ama sana yok gibi içersi çok serin
Aokakta para var çuvalla bok gibi
Yok dert zamazingo bi konser
Dest-i İzdivaç kadar atmosfer
Ayağa kalkın baya kalabalık
Olduk yine gece söndür ışıkları
Doğu yada batı arada da kalabilir
Her biri benim için bir sokak alabilir
Yok zirveye var biraz üzgünüm
İkinci sınıf her orospuya küstüm
Son yudumda kafa döner
Bana öner Xir affetmez gömer
Popstar ol ağda ve kaş alınsın
Acı tost yaparım sen kaşarımsın


[Nakarat X2]
Ben sesini duymam bu gece uyumam
İstersen bana gel
Kurala uymam geride dur
Sanırım benim olucan sen


Sondan başladı saymaya yosma
Akıntıya kapıldı her biri zorla
Trafiği kapat ki her biri beklesin
İçecekler adı listeye eklesin
Sağ - sol baya bi terli
Xir geldi ve bu sana yeter mi?
Pistte dans eden karı kıçı sallar
Kalbinin odaları elimde kalcak
Kirliyim her manada bu son değil
Israr et bana hatta yok diyip almak
Benim sultanıma zor gelir
Lütfen gelmeyin evimize don giyip
Sen, 10 kişi bekliyorum
Ordundaki bitch'leri ekliyorum ben
Aklımı farkımı gördün göt
Xir son ki üç dört!


[Nakarat X2]
Ben sesini duymam bu gece uyumam
İstersen bana gel
Kurala uymam geride dur
Sanırım benim olucan sen

Xir Gökdeniz Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder