16 Şubat 2011 Çarşamba

Sevgililer günü ve Götürdükleri


sevgililer gününde o içinizde yaşattığınız size göre bir peri kılodya şifır nastasya kingsti olan sevgilinize yazılar yazar bir kitap gibi bir şey yaparsınız daha sonra bir kaç taş alıp kolye yaparsınız ve heyecanla buluşmaya gider hediyenizi verirsiniz. kitaba bakar aa güzelmiş der kenara koyar ardından ee okumayacakmısın dersiniz okurum aşkım der o an içiniz burkulur al o kitabı ..... dersiniz içinizden ardından sevgiliniz bir poşet çıkarır sizle buluşmaya gelirken alelacele harhangi bir mağazadan aldığı sweeatshirti gösterir sonra sevglililer günün kutlu olsuuuuuuuuuuun der yapmacık bir gülümsemeyle dersiniz ben nerdeyim ne yapıyorum ab ye girebilecekmiyiz hangi de ler ayrı yazılırdı... yapmacık bir gülümseme daha gelir sizden ardından bir tiyatro edasında öpüşmeler sarılmalar... gün biter o boktan sweatshirt ve siz kalırsınız başbaşa, zaten sizede olmaz o ya küçük ya büyük gelir. zaten kimi kızlarda öyledir ya küçük gelir ya büyük gelir...

Böyleydi benim sevgililerim odundan biraz hallice...


not: Bu arada uzun zamandır yazmıyordum ancak mehmet nerelerdesin diyen mesajlarınız sağolsun geldim. yada yalan soyluyorum sıkıldım geldim öyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder