19 Şubat 2011 Cumartesi

Vurgu - Dengesiz (ft. Sansar Salvo & Selo) Şarkı Sözü

Vurgu Tüm Şarkı Sözleri


Vurgu
Sokaklar bizim sokaklar
sen yaparsın götü vurgu tokatlar
Rap'im yeter sana ben ok atmam
Öldürürüm altımda ve boşalmam
Ordu yetmez bana panzer
Gratel sattı ve ağladı Hansel
Durma gel sonun oldu Cartel
Bak sana ders; Vurgu ve Alaturka Mavzer
Hadi gözleri kapa sana şaka yok
Delikanlı ya ağzı kokuyo anason
Meraklanma bu da yeni sana
Kol gibi geliyo ve sonum olsa da karakol
Kadıköy bura Kadıköy
Fazlaya gerek yok bizi tanı öl
Paradan önce malı gör
Desparadoysan aynı minör yada laminör


[Sansar Salvo - Nakarat X2]
Bana dengesiz derler
Çünkü bazen önümü görmem
Bizimkiler burda, Vurgu, Mavzer
Sana mı sorucam ölürüm ölmem


[Selo (Alaturka Mavzer)]
Eli mavzer tutan dengesiz erler
Şavaşa hazır gece pusuda bekler
Ölümüne gülüm deliler gibi sever
Kalkmasın götün Selo fena siker.
Sebepsiz suçluyum kusurlu duran
Mazimdi gelecekten umudum yok ulan
Unuttuğum gençliğim elimde toz duman
Onca yol yürüdüm sonu olmayan
Kader derbeder sersefil yerler
Karanlıktı ışıksız bildiğim evler
Hücre hücre her odada birileri
Düşünce elinde silah ve mermileri
Kahpenin galip ibnenin önde olduğu
Sahtenin sahip gerçeğin hiç olduğu
Şehirler var ihanetin en bol olduğu
Yerlerde ölüm ecelin kol gezip durduğu


[Sansar Salvo - Nakarat X2]
Bana dengesiz derler
Çünkü bazen önümü görmem
Bizimkiler burda, Vurgu, Mavzer
Sana mı sorucam ölürüm ölmem

Vurgu Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder