24 Kasım 2013 Pazar

Emre Aydın Ses Ver Şarkı Sözü

Emre Aydın Ses Ver Şarkı Sözü

Duvarlar ördüm, köprüler yıktım
Döndüm bir baktım hiç birşeyi unutmamışım
Eğer herşey bitiyorsa bitsin artık yokluğunda
Eğer herşey bitiyorsa beni bırakma

Çocuklar toplanıp, gittiler içimden
Dünle unutmak arasındayım şimdi
Sen yoksun inan birtek sen lazımken
Bir ses ver yapma burda bırakma bizi
Çocuklar toplanıp, gittiler içimden
Dünle unutmak arasındayım şimdi
Sen yoksun inan birtek sen lazımken
Bir ses ver yapma burda bırakma bizi
Ses ver

Yeminler ettim, ne çok konuştum
Döndüm bir baktım hiç birşey soylememişim
Eğer herşey bitiyorsa bitsin artık yoklugunda
Eğer herşey bitiyorsa beni bırakma

Çocuklar toplanıp, gittiler içimden
Dünle unutmak arasındayım şimdi
Sen yoksun inan birtek sen lazımken
Bir ses ver yapma burda bırakma bizi
Çocuklar toplanıp, gittiler içimden
Dünle unutmak arasındayım şimdi
Sen yoksun inan birtek sen lazımken
Bir ses ver yapma burda bırakma bizi
Ses ver

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder