26 Kasım 2013 Salı

Atlas Selam Yabancı Şarkı Sözü

Atlas Selam Yabancı Şarkı Sözü:
En uzak denizden döndüm
Başı dumanlı dağlardan
Kendime kader seçtim
Dilsiz falcılardan
İsmimi değiştirdim ama
Aslında aynı kaldım
Sen beni unutsan da
Ben seni hep hatırladım
Döndüm ki herşey değişmiş
Korkular hep göğe ermiş
Döndüm ki herkes uykuda
Gecenin karanlığında
Selam yabancı
Hala ölü müsün
Dudaklarından öpsem dirilir misin
Selam yabancı
Hala ölü müsün
Yaralandığın yerden sevsem dirilir misin
Gözden gönülden uzak
Yalnız tanrıya yakın
Bir yolcuydum anlayan
Alemi adım adım
Ne yaptıysam olmadı
Sıla hasreti hiç geçmedi
El kapısını açmadı
Çocukluk dualarım
Döndüm ki herşey değişmiş
Korkular hep göğe ermiş
Döndüm ki herkes uykuda
Gecenin karanlığında
Selam yabancı
Hala ölü müsün
Dudaklarından öpsem dirilir misin
Selam yabancı
Hala ölü müsün 
Hayallerimden bahsetsem dirilir misin
Sevsem dirilir misin
Sevsem dirilir misin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder