24 Ağustos 2013 Cumartesi

Sağ tık engelleme


sağ tık
Web sitesi sahiplerinin kıl oldukları bir olaydır.Sağ tıklama ile veri hırsızlığı yapılması ve bunun sonucunda kendi sitelerininde etkili olacağı bir düşüş yaşanması.

Tabi ki bunu engelleyebilirsiniz. Nasıl olacak?

Bu işlemi js ile yapacağız öncelikle bu veriyi internetten buldum ve kendime göre değiştirdim bunuda belirtiyimde sende almışsın yazmamışsın denmesin arkamdan :)

Tek farkı ben aldığımda bu kod biraz daha uzundu ve text kutularına veri girmeyi engelliyordu. Bazı değişiklikler ile bunu düzelttim ve kullanmanız için paylaşıyorum


<script type="text/javascript">
curPage=1;
document.oncontextmenu = function(){return false}
if(document.layers) {
   window.onmousedown = function(e){
      if(e.target==document)return false;
   }
}</script>


Not:Yukarıdaki kodu bütün sayfalarınızda kullanmalısınız.Önerim varsa tüm sayfalarında bulunan bir .js dosyasına yapıştırın yada kullanıyorsanız tepmlatenizin head taglarında kullanın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder