19 Ağustos 2013 Pazartesi

Insparkus Deneyimi


      Insparkus kariyer koçluğu sistemini Bumads sayesinde tanıdım. Öncelikle bu gibi konulara başta önyargılı olduğumu belirtmem lazım. Ancak her insanın hayatını belirleyecek kariyer yolunda adımlarını sağlam atabilmesi için bir yol gösterici olması azınsanamayacak kadar önemli.

    Her insanın kendi için hayalleri ve umutları olduğu aşikar. İnsparkus üyeliğinizde üç adet pakete yönlendiriliyorsunuz. Vizyonunuzu belirlemek, bulunduğunuz konumu anlamak ve en son olarak planınızı oluşturmak. Her paket kendi içinde kısımlara ayrılmış sorulardan oluşuyor.  Kimi zaman düşüncelere boğulduğunuzda gerekli soruları kendinize sormayı unutuyorsunuz. Objektif yaklaşamıyorsunuz. İnsparkus un değeri burda ortaya çıkıyor. Aklınıza gelmeyen ancak kıyıda köşede kalmış değilde mutlaka kendinize sormanız gereken soruları size soruyor, adımlarını planlamanızda size yardımcı oluyor.

       Paketlerden birini tamamladığınızda doldurduğunuz data danışmanınıza gönderiliyor ve size özel bir danışman tavsiyesi alıyorsunuz. Her zaman önyargılı yaklaşan ben, danışmanın bana gönderdiği tavsiyeyi okuduğumda benim için en çok neyin önemli olduğu ve kaçırdığım bir kaç önemli nokta ile karşılaştım.

      İlerisi için bu tavsiyeler gelecek planımı oluşturmak konusunda elime bir kaç done daha verdi. Oldukça kullanışlı ve hızlı bir program olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim.

www.insparkus.com adresinden detaylı bilgi alabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder