12 Temmuz 2012 Perşembe

Sense benim için modern bir şiir oldun sevgili

Alper tungayı anlaran 20. yuzyıldan bir karikatur
Sana son baktığımda daha bir güzeldin sanki
Ellerin daha bir temizdi
Yüzün daha bir aydınlık, gözlerin daha bir mavi
Saçların daha bir uzundu.
Sallanıyordu bir sağa, sola sonra tekrar sağa..
Sana son baktığımda o yüzündeki aptal ifade yoktu,
Umarsızca bir şeyler söylüyordun
Ağlamıyordun ama
Üzerine yağmur yağıyordu
Gülmüyordun ancak
Joker gibi pokırfeys edasıyla bakıyordun
Acılı içli korkutucu seksi ve şarışın
Amerikan filmlerinde ilk önce öldürülen
O güzel saf hatunlar gibi,
Gözünü açmış bana bakıyordun.
Katilindim ben senin,
Sense benim için modern bir şiir
Saçma kelimelerden örülü
Baş harflerini okusan seysuessuese gibi
Ben gibi
Karışık, kaotik ve janjanlı

Sense benim için,
Modern bir şiir oldun güzelim
Alper tunga öldü mi
Demek var dı bunların üzerine
Ama Sustum ve örttüm kelimelerimin üstünü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder