2 Temmuz 2012 Pazartesi

Kadınlar ve vidanjörün buna etkisi


            İnsanları ikiye ayırırım ben, kadın ve erkek daha sonra kadınları da ikiye ayırırım güzel ve çirkin ardından güzel kadınları ikiye ayırırım zeki ve aptal, hemen akabinde zeki güzel kadınları ikiye ayırırım mehmet i sevenler ve mehmet i sevmeyenler. Mehmet i seven zeki güzel bir kadın görürsem onunla ilişkiye başlamam çok daha bir rahat olur tabi herşeyi baştan kabul eden kaypak bir kişiliğe bürünürüm kendime acırım daha doğrusu karşımdaki kadına acırım, bütün bu kıstasları  o hatun kişi gördüğüm ilk bir dakikada çözerim bana söylediği ilk cümleden beni sevip sevmediğini dahi anlarım. O derece psişik bir insanım.

             Mehmet ilk paragrafta ne anlattı?
            -Kadınları bakışından ilk cümlesinden anlıyormuş abi
            +nah (küfür ettim) yok öyle birşey bunu yazdım çünkü anlayamıyorum;

       Kadının güzel olduğunu anlayabiliyorum ancak zeki olduğunu anlamam kendimi salak yerine düşürdükten sonra oluyor, öte yandan ilk tanıdığımda güzel dediğim hatun kişi kendisini tanıdıkça çirkinleşmeye başlıyor, liv tylor dan yıldız tilbeye doğru gidiyor.
(yıldız tilbenin açabileceği davaya karşı edit: yıldız tilbeyi çok severim muhteşem bir insan ınkredıbıl aynı çarliz teron o derece güzel)

        Zeki bir kadın ilişkilerinde kendini çok iyi saklayabiliyor, ne kadar zeki ise o kadar aptal görünebiliyor ve aptal gözüken bir kadın hele size aşıksa dünyanın en tehlikeli canlısı haline gelebiliyor. Sizi rahatlıkla parmağında oynatıp zeki müren dinlemenize sebep olabiliyor. Öte yandan aptal bir hatun kişi zeki davranabilme yetisine sahip olmadığı için baştaki yağmur ormanlarında yeni bulunmuş yerli saflığı çekiciliğini yitirdikten sonra elinizde üzümü yenmiş bir sap olarak kalıyor. Size de sap olmak düşüyor.

      Düşünüyorum da çoğu ilişki yaşadığım hatun kişiyi perde arkasından tanımışım, kimine fazla değer vermişim, kimini hiç sallamamışım, pişman olduğum şeyler kadar gene yaparım dediğim davranışlarda bulunmuşum.



20. yüzyılda kullanılan klasik bir vidanjör
       Halbüse erkek çok basit. Ben mesela mudodan yeni alınmış bir bardak misali bardak işte içi dışı bir su koy iç. Başka bir şey bekleme, vazo olamam elektrik süpürgesi, bahçe sandalyesi, makarna süzgeci olamam anca su içebileceğin bir bardak olabilirim ve bunu ilk görüşmede belirtirim. Buna istinaden kadın bir bardak olsa kendini norveç balıkçı kulubesi, golf sopası, vidanjör gibi bir şey olarak gösterebilir. Ve siz de inanabılırsiniz, çok saf bir şekilde karşınızdaki bardağa sen ne güzel bir vidanjörsün diyebilirsiniz.

        Sevdiğim zaman mal gibi seni seviyorum diyorum ben. Ama kadın bunu söylemiyor ya da benim seni seviyorum dediğim kişiler gerçekten vidanjör.



   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder