19 Ağustos 2011 Cuma

Feysbuk sevmeyen insan



Fsi. Evet tşörtümün ön yüzünde bu yazsın istiyorum. Fsi. Bir küfür gibi adeta. Ama aslında feysbuk sevmeyen insan demenin kısa hali. Sevmiyorum ben bu feysbuk olayını ama çılgıncasına ve sanki feysbuh bir tarikatta bende müridiymişcesine çıkamıyorum içinden.


Neden çıkamıyorum?
Yok lan aslında çıkıyorum ama abartıyorum biraz en azından boş anlarımda çarls dikıns dostoyevski gibi kitaplar okuyup si en bi si e yada neyşınıl ceogrofik de belgesel izleyeceğime giriyorum feysbuka hangi arkadaşım evlenmiş hangi arkadaşım himalaya gezisinden dönmüş kim dalmış kim çıkmış derken ne kitap kalıyor ne belgesel. Halbuse ben belgesel izleyip kitap okumak istiyorum ardından biraz puzzle yaptıktan sonra günün önemi ve türkiye nereye gidiyor adlı bir monologla kendimi başbaşa bırakmak istiyorum.


feysbuk şeytan icadı mı?
tabii kide.. bak ben de ve da eklerini ayrı yazamıyorum neden çünkü feysbuk türkçeyide katletti. Bunlar şeytanın icadı pis ve kaka. pok.


feysbuktan nasıl kurtulucaz, feysbuk avcılarımı olalım?
ulen yazı nerden nereye geldi, paniklemeyin girmeyin olur biter.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder