1 Ocak 2013 Salı

Taken 2 (2012)



Layım nilsın adlı abimizi oldum olası bu aksiyon filmleri için fazla yaşlı ve eğik bulurum. Orta karar bir aksiyon filmi ile karşı karşıyayız. Taken ın ilk filminde liam abimizin kızı kaçırılıyordu o da silahını beline takıp herkesi öldürdükten sonra kızı kurtarıyordu ancak bu filmde liam abimizin ilk filmde öldürdüğü arnavutların dayısı dedesi kaynı toplanıp öc almak için yola çıkıyorlar. Filmin bir güzelliği ise çoğunluğunun istanbul da çekilmiş olması. Ancaak klasik amerikan filmlerindeki istanbul vizyonu her zamanki gibi dargörüşlü, yani ben bir yabancı olarak istanbulu bilmeyen biri olarak şu filmi izlesem istanbulu iran yada fas gibi bir yer zannederim. Gerçi çekildiği mekanlar itibari ile (kapalıçarşı, sultanahmet in ordaki pazar sokakları vesaire) adamlar aslında hali hazırda olan şeyleri göstermiş ama bir art niyet var. Mesala çok dikkat ettim filmde peçesiz bir kadın göremedim. Sanki bütün istanbul peçe takıyor, öte yandan hepimiz kavruk tenli bıyıklı tiplermişiz. Ayrıca polis arabaları olarak murat 124 serçe falan kullanıyormuşuz. Orta karar bir aksiyon filmi diyorum konuyu kapatıyorum.

Filmin Fragmanı için dıklayınız.

Mehmet Movie Database incelemesi için dıklayınız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder