28 Eylül 2012 Cuma

İzmir ve Kadın

Efenim dün akşama doğru izmire geldim, hastahanelik bir iş için dün gece kaldım bu akşamda ankaraya geçiyorum neyse konumuz şu ki izmiri hiç bilmeyen bir kaç sene önce ilişki yaşadığımız hatunkişi sebebiyle bir kaç kere gelen ve şimdi unutmuş biri olarak zaman geçirmeye çalışıyorum. Mal gibi sağa sola doğru yürürken koskoca izmirde sineme izleyebileceğim konak pier (doğrumu yazdım bilmiyorum bir kere buldum) diye bir yer buldum ona doğru yürürken ki bu arada yürümeye başlama yerim üçyol diye bir yer böyle tepeden başlıyorsun triatlon misali yokuş indikten sonra konak meydanına geliyorsun sahilden biraz yürüyünce deniz kenarı iskeleyi alışveriş merkezi yapmışlar. bir istanbullu olarak bu ne len dedeikten sonra tam oraya girecekken an itibariyle bu yazıyı yazmamı sağlayan önünde sıkma portakal satan bir amcaya sahip internet cafe yi buldum. Normalde hayatta gitmem internet cafeye falan nerde bale opera bienal var oraya giderim (bienalden çıkmam ben haftada bir kere bienale gitmezsem uyuyamam) neyse girdim buraya şimdi akşama kadar zaman geçirmenin yollarını araştırıyorum. Akşamda 10 da ankaraya otobüsüm var haftasonuda büyük ihtimal orda mal mal durucam.
  Hepinize mutluluklar sevgi saygı ve çikolata kokan muz ağaçları diliyorum.
buralarda bir yerdeyim canım sıkıldı mal mal duruyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder