17 Kasım 2011 Perşembe

Bugün ben 40 oldum...




"İnsan kırkında kırkayak gibi olurmuş.Neresinden kesilirse kesilsin ,yürümeye devam ediyormuş"


Ben bugün kırk yaşına basan ,bir kırkayak oldum.Çocukken parmak hesabı yapıp, ooo kırk yaşına daha çok var derdim.Şimdi geldim o çook var dediğim yaşa.Ne yalan söyleyim biraz farklı hissediyorum.Acaba üçlere elveda dediğim için mi ,yoksa yeni yaşımın aslında o kadar da kötü bir yaş olmadığı için mi ,yoksa gerçekten değiştiğim için mi bilemedimSadece farklı hissetmiyorum ,aslında ben dünden daha farklıyım.Daha olgunum mesela,daha kendini bilen,daha mantıklı,daha oturaklı,daha güzel ,daha iyi bir anne ,daha iyi bir eş,daha sadık bir dost.Büyümek bazen güzeldir.Her yaş insana farklı tecrübeler katıyor.Yaşıycaz ve göreceğiz.Sayılı nefeslerimizi verene kadar.



Sevdim seni kırk yaş.Hoş geldin !!!


Uzun ara verdim buralara.Aslında bir sebebi de yok.Sadece uğramadım.Çook gezdim bu yaz,çok güzel günler geçirdim ve hiç birşey üretmedim.Sanırım tembelliğe ara vermenin zamanı geldi(en son orda kalmışım).Bilmem beni hatırlayan var mı ???Devam edilir mi bunca aradan sonra bilemiyorum.Neyse burdayım işte :))))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder