14 Ocak 2011 Cuma

"Firarperest" ve "Ye dua et sev"



Son okuduğum kitaplar-Elif Şafak "Firarperest" ve "Ye dua et sev"Elizabeth Gilbert."Firarperest'i" çok sevdim.Minik hikayelerden oluşuyor.Hepsi içtenlikle, samimiyetle yazılmış.Hayattan, bizden,ordan,burdan herşeye değinmiş.Bir solukta okunası bir kitap.
Dünyada 8 milyon üzerinde satış yapmış olsada ben "Ye dua et sev" kitabından çok hoşlanmadım. Aman allahım diyemedim yani.Nedense herkesin bayıldığı kitaplara ben neden bayılmıyorum anlamıyorum ." Issız adam"a da bayılmamıştım mesela..Kesin bende bişey var.
Bu arada önceki postlarımdan birinde" Yeminli bakire "(Ferihan Atasoy) kitabından bahsetmiştim.O zaman okumamıştım.Şimdi okudum ve bayıldım.Harika bir hikaye.Gözyaşlarınızı tutamayacaksınız.

Bu "Firarperest" kitabından bir paragraf ,çok hoşuma gitti .Emek,emek,emek.... başarının sırrı budur.Herşey emek ister,aşk ta ,iş te .Herşey...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder