17 Kasım 2010 Çarşamba

Patron - Gecem Sürgünde (ft. Da Poet) Şarkı Sözü




Patron'un Tüm Şarkı Sözleri

**PATRON VERSE**
Her sabahda aynı öfke,uyandım acilen
Okul var hancı ben yolumda güfte
Anca küfre yeterdi kelimeler
Ve beklenen hayaller hiçbirisi yok
Çünkü nefesler adet..
Kaderi yazmış tanrı mabedinde suratsa asmış,
kurak bi okyanus düşün sıcak deniz kabarmış.
çocukluğun kadar temizdi düşlerinse
oysa şimdi ciğer duman çekerciye.
Çekilmeden biriktirirdim çekil be ey ahali
çekilme yolcu bari elim sapan tutardı sadece
oysa meydan okudum ben bütün bi şehre
onca tarla küsdü dağları gurbet elinde.
Sesi biraz kötüydü annemin
babamsa her gün işte
ağladım konuşmalar boyunca gizlemekle
bir anaydı ağlayan çocukluğumla kalmış mazide,
gelecek özlemim acıydı fevkalade..
İstanbul yabancı ve samimiyetten yoksun
gülen bi Merve isterim tuzaksa varsın olsun,
sapar sanardı kalbim eski sevgilimde deva bul,
Nilaylar özlemimde dudakda hep o.
Melikem söz geçirsin uzak durupda dinlesin.
Kasemde vadesin Yaseminler ekilsin,
bırak şu hasreti bunlar hep kururdu zaten,
hiçmi Burcu çıkmadı ortaokuldayken...


**DA POET**
Gözlerimin önünden neden onca süliyet çekmiş gitmiş,
kader kederle eşdeğer şekilde sürer gelirmiş
silik resimler bırakmıs geriye onca geçmiş,
ve bitmiş artık izlerin tümü silinmiş
bi sayfa karalasam anlarmısın harbiden
aynı kan damarlarımda gerisi toz pembeden
ancak toz kalmadı nefeslerimde aynı ben,
bazen neden sorulmaz yürü boyun eğmeden
Poet hep bir fırane yok hayır bilemedin
hala cengin ortasındayım
bu zorla sulh için zorba hep hayat
siz kahpeliğe and için
lakin ben burdayım gönlümde yetti yarenim.
bir de rap dilimde hayat kurdu her kelam
her gece dlimde emin ol gezdirirdi hep duam.
kasımda vuku buldu hatrımda her bi an,
bırak sonsuza uzansın tüm ruhumda aynı kan....


**NAKARAT 2X**
**DA POET**
Silik resimler kaldı bir tek geriye geçmişden
tipik bi hasret diye tüm yılların peşinden
**PATRON**
Sürükleyip götürdü bazen biraz da nefretle
sürekli sabahı bekledim gecemse sürgünde


**PATRON VERSE**
Bir melek tanırdım Ebrular kadar sert
bir dil adama göz gönülde Ahu fert.
Nil akardı akıntısında ben ve sen..
işte herşey o zaman başladı..
gündüzüm beraber..
gözde bir nefeste bir yazında rüzgar esti
Neslihan çocukluğunda el eleydi geçdi.
Şebnem'in iftirası kan akıttı gözlerinden.
Ve nameler yalandı ilk sevinç idille sen.
dostlarım bilirki çok da postu yere serdik,
kozlarım büyük çokda dostu dünde sildik,
biraz ozan olurduk birazda ağlamaklı
çökünce kör gece biraz büyürdük biraz yaşlı..


**NAKARAT 2X**
**DA POET**
Silik resimler kaldı bir tek geriye geçmişden
tipik bi hasret die tüm yılların peşinden
**PATRON**
Sürükleyip götürdü bazen birazda nefretle
sürekli sabahı bekledim gecemse sürgünde

Patron'un Tüm Şarkı Sözleri

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder