1 Eylül 2009 Salı

Kısa Yoldan Para Kazanmak ve İşin realitesi


Bu muhteşem iç gıcıklayıcı başlıktan sonra avuçiçleriniz kaşınmaya başladı değil mi? (cevabını alamayacağını bile bile soru sormak) Aklıma şöyle bir fikir geldi geçen daha doğrusu bir arkadaşımla fikir teatrisinde bulunurken irdeledik az çok. 1 milyon tane dandik ürünü tanesi bir milyondan satarak 1 trilyon elde etmek. Ondan sonra düşündük ulen bir milyon tane ürün bulmak zor olabilir. Bundan vazgeçtik. Ardından internet dilenciliği (poorman on internet) ingilizce isim hakkı bana aittir. O geldi aklımıza dedik ki 200bin kişi bize 5milyon göndersin. Daha sonra arkadaşım olağan soruyu sordu eee gönderenin eline ne geçicek? afedersiniz ama bir b.k geçmeyecek bir tek ben kazanacağım. Bu egonun üzerine bu fikrimin de tutmayacağını farkettim. Sonuç olarak kısa yoldan para kazanmak bana göre değilmiş sanki...

ek1:Bu arada karikatüre çok güldüm ya
ek2:fazla da gülmedim aslında gider veriyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder