8 Eylül 2009 Salı

Kayıp Zaman II

Efenim olmadığım süre içerisinde
-ucunda bir milyon var adlı yarışmaya öylesine başvurmuştum hemen de çağırdılar mülakata ona gittim. Çok pişman oldum açıkcası. Sefaköyde kanal 1 binasının içindeki med yapım. Hiç tavsiye etmiyorum uğraşmayınız. Çünkü bu işi meslek haline getiren insanlar var onların yanında pek şans bulabileceğime inanmadım. Gerçi ikinci mülakata da çağırmadılar bak::) Öte yandan bir çok yarışmaya katılmış bir arkadaşla tanıştım orda aman aman neler anlattı eleman valla, ajanslarla ortak çalışan jigolo arayan 40lıklar, gay yönetmenler tarafından asılmalar fln fln iyice tırstım açıkcası. Bana göre değilmiş bu yarışma olayı

-Bir akşam böyle bir tesadüfler zinciri sebebiyle kendimi taksim kumbaracı yokuşunda nihavendi yada bunun gibi bir isma sahip restaurantta bir fotoğraf grubuyla yemek yerken buldum. Fotoğraf işinden pek anlamadığımdan olsa gerek muhabbet beni bayağı bir baydı. Eğlenceli kişiliklerdi ama çok yadırgamadım. Yalnız gözlemlerime göre bu fotoğraf kursları gibi şeylerle uğraşan insanların yarısının sosyalleşmeye çalışan asosyaller olduğunu farkettim. Ne yazık ki..

-Perşembe akşamı kütahya tarafına kuzenimin yemin törenine gideceğim ama hava konusunda feci kıllandım çok soguk olduğundan şüpheleniyorum.. Ne alakasız birşey yazdım ya nese

-Bir akşamüstü afm de son durak 4 adlı filmi izledim. 3boyutlu gözlükler böyle bir amerikanvari bir stil falan. Neyse gözlükleri taktım lak düye düştü hemen. Ben de gözlük taktığım için normalde bünye iki gözlüğü birden kaldırmadı. Bütün film boyunca elimle gözlüğü tutmak zorunda kaldım. Buna rağmen oldukça eğlendim güzel bir deneyimdi. Öte yandan feci derecede başım ağrıdı.

-bu arada jazz ritmleri eşliğinde kanun dinledim bir yerde kim ve hangi grup olduğunu çözmeye çalışıyorum. Dinledim derken kulağıma geldi öyle..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder