2 Eylül 2009 Çarşamba

Dolu Olsa Bütün Boşluklar


-sence ben deli miyim?
+hımm
-ne hımm?
+ne açıdan bi delilik?
-ne demek lan ne açıdan! Bildiğin delilik işte kafasında huni fln
+walla kafan da huni yok
-niye bazı şeylere çok takılıyorum o zaman
+bunu herkes yapıyor
-evet ama genellıkle gerekli şeylere takılıyor insanlar
+senin takıldıkların
-gereksiz işte, saçma sapan boş şeyler
+gene kavga ettin dimi Onunla
-Onu karıştırma şimdi
+amacım karıştırmak diil ki zaten, seni bu karışıklıktan çıkarmak
-Onun içinde olduğu hiçbir şeyden vazgeçmek istemiyorum, dursun Ona ait olanlar...
+vazgeç demiyorum, bekle biraz kendini sadece, ona bırakma
-ona ait olmanın ne zararı olabilir ki?
+kendini deli zannetmek?...
-tamam saçma bi soruydu, sadece bilmiyorum bu çok garip birşey
+nasıl garip?
-artık arkanda bırakman gereken bir şeyden ayrılamama hissi... Bağımsız olamamak, kendini yalnızlığa vuramamak...
+bitmesini istiyorsun ama bitiremiyorsun değil mi?
-onu bırakamıyorum... onun bana yaptığı gibi gidemiyorum ben...
+işte sen diyosun, onun sana yaptıgı gibi... seni bırakıp gittiği gibi... neden?
-bilmiyorum işte olmuyor... bitmedi diyorum sanki, hala devam etmesi gereken şeyler var
+yanında o yokken, yalnız başına neyi devam ettirebilirsin?
-iyimser bir sese sahibim galiba içimde, bekle diyor bir gün gelecek... birgün karşına yeniden çıkıcak...
+o şu an duygularını başka bir insanda yaşıyor biliyorsun değil mi?
-evet...
+bunu bile bile nasıl bekleyebilirsin... herşey en başta şu an onun için. Seni tanımadan önce nasılsa şimdide öyle...
-...
+seninle yaptığı o geleceği yıktı bunun farkındamısın? Yeni bir geleceğin temelini kuruyor şu an, yeni bir insanla herşeye baştan başladı, sen ise eskiden birlikte kurduğunuz o enkazın altındasın hala... gelip seni çıkarmasını bekliyorsun... bu ne kadar gerçekci söyler misin bana?
-ben bi gerçek aramıyorum... yapabileceğim başka bir şey yok anlamıyor musun? O enkaza kurdum ben herşeyimi, geçmişimi oraya taşıdım, geleceğim orda... ben hala ordayım...
+ama o orda değil...
-bekliyorum ben... kendi başıma idare edebilirim belki O gelene kadar
+ya gelmezse?
-o enkazda yaşarım... her ne kadar yerlebir olsa da onun kokusu var heryerde, Ona ait... Onu hissedebildiğim tek yer...
+Onun yanında olduğunu zannettiğin tek yer...
-...
+bir boşluğun üzerine basma sadece... bir daha yukarı çıkamazsın...
-o neredeyse ben oradayım. Aşağıdaysa, yukarı çıkmak istemiyorum ki zaten...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder