20 Nisan 2009 Pazartesi

Ottonun üstü Balkon ve Kafasını Sallayan Yabancı Kız

y.. adlı überşahsiyetin haftasonu yok ben buraya gittim içtim gibi başlayan lakayıt bir yazının ardından sonucu aşk ilişkiler ve bıdı bıdı üçgenine bağlayınca dedim ki ben de anlatayim birşeyler. Evet çok kıskancım.
Arkadaş kısmısını nevizadede beklerken ki o sıra hande yener adlı cıstık cıstık kadın balansta çıkıyordu bir ara gireyim mi diye içeri düşündüm. Sonra vazgeçtim. Zaten çok pahalıymış değmezdi. Neyse ordan ara mekan olarak peyote iyi geldi. Ardından asmalı mescide gittik. Hiç bilmediğim bir yer. Evet cahilim. Ev adamıyım ben evet. Tamam vurmayın.. Neyse ottonun üstünde balkon diye bir mekan. Sanki bir ev partisi ortamı. Gayet kalabalık etraftan yabancı sesler. Yabancı derken cidden yabancı bildiğin turist. Neyse bir masanın etrafında toplandık. Biralar geliyor ve ben etrafı izliyorum öyle. Bir kız dikkatimi çekti. Chill out ortama kafasını sallayarak girmiş bir insan. Uzun boylu kısa saçlı ince bir hatun kişi. Oyle bir daldım müziğe ama gözümde cenifırda. Şimdi salladım ismini. Neyse o kafasını sallayarak böyle 2 saat falan kitledi beni. Televizyon gibi izledim... Sonra bitti. gitti.. bizde gittik. bu kadar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder