18 Temmuz 2007 Çarşamba

Başlık bulamadım burda

Efendim malum yaz ayı sıcak falan bende bunun üzerine böyle hem sıcakları irdeleyen hem de aynı esnada hafif düşünmenizi sağlayıp beyin kıvrımlarınızı ikirciklendirebilecek bir yazı yazmaya karar verdim ki bu sıcakta ısınmış bir klavyenin üzerinden sizlere bunu bildiriyorum şimdi sıcak denince akla gelen ilk şey nedir? tabi ki yandan soğutmalı çift karbürator kapagına bulanmıs japon çocuk. Peki bunu bir kenara koyalım, aklımıza gelen ikinci şey nedir ? popomundo usülü pişirilmiş az kıymalı kır pidesi. Şimdi bu ikisini birleştirecekken aklımıza şıppadanak gelen üçüncü şey nedir? norveçli balıkçıların kendi elleriyle yaptığı elmalı pay(şimdi ahahah salağa bak o pay yazılmaz pie dır o ahahah saaalaaak 20 yıldır şıkagoda yazıorum ben ayyy oküzz pie yazamıoooor diyenleriniz çıkabılır çokda ..kimde) şonuç olarak elimizde 3 tane şey var bunları birleştirince karşımıza norveçte oturan bir japonun elmalı pay yerken yandan soğutmalı çift karburator kapagının uzerıne oturmasıyla aklına gelen şey cıkıyor nedir bu? tabıkı sıcak sevgili okuyucular...
ya işte böyle bir şey sıcak....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder