9 Nisan 2014 Çarşamba

Kayıp Zaman (Nisan 2014)



-Yukarıda görüldüğü gibi sabahın ilk ışıklarıyla aydınlanan bar ortamını hep sevmişimdir. İçmek değildir önemli olan, camdan giren o ışığın tozların üzerindeki oynamasını izlemektir. Dalıp gitmek. Gerekir bazen.

-Güzel bir kızın bayağı bir işte çalışması nı garipseyen bir düşünce biçimi var. kirlenmiş bir beyine ait bir düşünce. şöyle ki biz aslında güzel hatun kişileri bazı mesleklere yediremiyoruz mesela kasiyerlik veya anketörlük veya bla bla . çünkü her birimiz bir lord bir arşidük olduğumuz için bu düşünce beynimize yerleşmiş öte yandan türkiye de gerçekten çok hoş bir hatunu kasiyer olarak veya anketör veya başka bir meslekte emekleri ile çalışan biri olarak görmek nadir. (ironi var bu arada aman ) gözümüz buna alıştığından dolayı bir garip geliyor. normandiyada carrefoura (kerifur) girdiğimde kasada çalışan hatun kişileri ilk gördüğümde afallamıştım yuh dedim ne güzel kız burda ne yapıyor. halbuki bizim düşüncemize göre bunun hemen zengin birine kapak atıp veya bir dizi oyuncusu olup hayatını kurtarması gerekirdi değil mi. ardından herhangi bir dükkana girdiğimde veya cafe ye gerçekten bizde manken diyebileceğimiz hatunları size kahve getirirken görüyorsunuz. ondan sonra anladım kı bu kadının gücüdür. güzelliğinin arkasına dayanmayan hatun kişiye orada saygı duydum. ha bizde de vardır mutlaka ama nadir, az ve soyu tükenmiş.

-bir diablo 3 vardı ne oldu? ne gazla başlamıştım ben halbüse ama işte auction house falan b.ka sardı. Bu aralar yeni expansionla kurtarmaya çalışıyorlar ama bilmiyorum. Zamanında Butcher kesen eski diablocular rahatsız.

-Çoğumuz Alors on danse şarkısını bilmesine rağmen stromae yi bilmez. Ben de bilmezdim. Ondan sonra fransada heryerde duyduğum bir şarkıyı araştırınca kendisine ulaştım. Adam gerçekten iyi bir şans veriniz dinleyiniz. Özellikle klipleri gayet yaratıcı. İlk önce şunu; formidable ardından bunu; Tous les memes dinleyiniz.

-Ayrı bir yazı hakedecek 3 oyun var gündemimde. İlki Star citizen. Wing commender ve freelancer yapımcılarından gelen bir mmo olacak. Kesinlikle kendinize şimdiden yer ayırın. Şu ana kadar 42 milyon dolar para topladı bu adam oyun için. Bildiğin ağaoğlu tarzında maketle site satmak gibi birşey bu yapılan. Diğer oyunumuz Shroud of Avatar. Bu oyun da eskilerden bildiğimi ultima serisinin yapımcılarından geliyor. Gene bir mmo. Ancak bu iki oyununda çıkmasına en azından bir sene daha var.(ancak alpha ve beta sürümlerine katılabiliyorsunuz) Şimdiden takip ediniz. Son oyunumuz hali hazırda beta seviyesinde olmasına rağmen gayet şık bir sandbox uzay simulasyonu diyebileceğimi oyun Space engineers. Steam den early acces alabilirsiniz. Deneyin pişman kalmazsınız.

-İnternetten alışverişi kredi kartı ile yapmayı bilmiyorsanız paypal bir debit card olayı çıkarmış. Şuradan başvurabiliyorsunuz. Güzelliği bir türlü kullanamadığınız o paypal balance daki paranızı debit card a aktararak kredi kartı kullanırmışcasına kullanabiliyorsunuz. TEB ve migroslardan para yatırabiliyorsunuz. Gayet kullanışlı. Daha önce denizbank ın verdiği paybyme kullanıyordum ancak paypal ile kullanılamadığından buna geçtim daha uygun.

-Pelerinli.com diye bir site keşfettim (belki 10 senedir vardır bilemem) gayet şık arada ziyaret edilebiler.

-Stacksocial.com diye bir site daha keşfettim bedava uygulamalar veriyor genelde mac için gadgetler vs.

-Mehmet movie database i bayağdır güncelleyemiyorum farkındayım. Ancak boş bir anımda kenara notlarını aldığım filmleri toplu bir şekilde ekleyeceğim.

-bir kadının en tehlikeli olduğu an aşık olduğu zamandır demiş corc kuluni. Yok len ben dedim şimdi.

şimdilik bu kadar görüşürz kalın salıncakla (senelerdir şu espriden vazgeçemedim.)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder