21 Nisan 2010 Çarşamba

tweeter tıveter tıvıtır suveter

-Sen gidersen hiç bir erkeğe güvenemem demişti bir hatun kişi. Dağlara çıkarım rahibe olurum demişti. Yok ikincisini dememişti ben uydurdum şimdi. Oysa o kadarda güvenilir bir adam değilim ben. Şaşırmışımdır hep bana addedilen sıfat topluluğuna. Güvenilirdir, sever, güzel sevişir (bunu da ben uydurdum şimdi bak)... İnsan karşısındakiler onu nasıl görüyorsa odur mottosunu benimsemiştim bir dönem baktım ki pek tutmuyor bende.

-kül bulutu geliyor dediler ellerimi açtım öyle bekledim bir b.k olmadı. Hayata bu kadar kesin bakmam güldürüyor beni.

-kendime çok gülerim ben. Ortamda bir espri yapıp herkesten önce güldükten sonra üzerine kritik yapan bir herifim. Sinir bozucu gibi sanki.

-tweeter hadisesinin çekiciliğini hala cözemedim nedir bunu bu kadar özel yapan... algı çeperlerim çalışmıyor.

-içkilimiyim?

-miyim de da ki eklerini oldum olası yanlış yazarım, yazdıktan sonra yanlış yazdığımı farketsem bile düzeltmem öyle bir antikayım.

-ortaokulda türkçe kompozisyonlarımdan hep düşük not alırdım. O çağın ilersindeydim bence. Yada türkçe öğretmeni benim gerimdeydi.

-ikisi arasında bir fark var mı?

-bugun tüm giysilerime baktığımda hepsinin son bahar için olduğunu gördüm. Kış ve yaz için pek birşeyim yok nedense hep eylüllük şeyler giyiyorum.

-... sustum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder