3 Aralık 2009 Perşembe

Disko Disko Dens Dens

Geçtiğimiz pazar taksimde bir mekana götürüldüm arkadaşlar tarafından. Dikkat ederseniz benim hiç bir b.k bildiğim yok bu mekan yerleri konusunda, zaten kısmi alzheimer olduğumdan dolayı yolda nereye çekseniz o tarafa gidecek bir yapım var. Zaten yorgun bir bünyeyle amaçsızca birileri tarafından sürüklenirken daha sonradan ismini hala hatırlayamadığım çatı katındaki bi yere girdik. Kapalı olmasına rağmen sigara içilebiliyordu açıkcası o konudan feci sevindim. Neyse ben ilerleyen dakikalarda alkolün etkisiyle kafamı sağa sola sallaya sallaya insan kalabalığına doğru açılmaya başladım. Bir kaç hatun kişi önümden sırayla dans ettikten sonra (ki bende onlarla dans ediyorum tabi ki, çok yardımseverim bu konuda) çok eşli dansı sevmeyen biri olarak biriyle dans etmeye başladım. Birden bizim grupta bulunan hatunkişilerden biri dansettiğimle arama girip onun erkek arkadaşı vaaaar diyerekten kulağıma fısıldadı. İçkinin etkisiyle höleegghöleee dedim dansetmeye devam ettim sonra başka bir kız geldi sonra erkek arkadaşı olan kız geldi ki hakkatten arkama baktım kel bir adam bizi dansederken izliyor. İnceden bir kıllanmadım değil sonra dansa devam ettim tabi ama o sırada kanımdaki alkol düzeyi artmış olacak ki kelle bile dansetmiş olabilirim o derece şuursuzdum. Sonra masaya döndüm ilişkiler üzerine arkadaşlara bir kritik yapıp cin tonikten son yudumu aldım ve dışarı çıktım. Kaafanız güzelken soğuk hava daha bir çekici geliyor insana onu farkettim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder