28 Ekim 2009 Çarşamba

Kayıp Zaman III ve Yağmur

Efenim uzun süredir yazamadım. Çılgıncasına mailler kapımın önünce yatan milyonlar niye yazmıyorsun diyen insanlar. Hepsini elimin tersiyle ittim. Sonra uyandım...
Hayatımın ne yöne akacağı konusunda bir güncelleme yaptım kendi içimde.
Mehmetin gelecek planları v.987 crackli dosya. Orjinalini kaybettim.

-Yazın 3 ayımı fransada geçirip ardından ben mühendisim o la la çok güzel bir ülkeniz var dö la pasyon dö la mozaik diyerek oturum izni için başvurmaya karar verdim. 1 Senelik oturum izni alırsam kafidir gerisi kolay.

-İki üniversite diplomamı asıp karşısında içmeye karar verdim. Kendi çapımda bir ego tatmini, inceden bir huzur, geçmişin güzel şeyleri.

-hala gelecek planlarına sahip olabilme yetime sevindim. Her günün bir geleceği var bende. Anı yaşamak güzel bir şey.

-Askerliğimi yapmadım ben ona karar vermedim. Bedelli gibisinden birşey düşünüyorum. Gerci bugune kadar devlete verdiğim paralarda 3 sanıye askerlık yapsam yetmesi lazım ama neyse

bu arada feci yağmur yağıyor. Islanmadım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder