15 Ağustos 2008 Cuma

Şantiyede Çalışan Bikinili Kızlar

Evet aklıma ilk bu gelmişti şantiyeye gelince, onlarca ameleyi görünce dedimki ne güzel olurdu satişfekşın edasıyla ta ta ta ta çalışan bikini kızlar... tam böylesine dalmışken bi adam gelip şefim şefim bakarmısın dedi, baktım bende. Bana duvarı gösterdi böyle içinde demirler falan var ama görseniz yamuk yumuk duvar değil sanki italyan heykeltraştan çıkmışcasına deli bir yapı. Yamukmu yapmışım abi dedi, tabi lan dedim bu ne! sigigit! diyerekten bağırdım çağırdım. Çok üzüldü şantiyeden koşa koşa kaçtı.

Ardından baktım bu pezeveng arkadaslarını çağırıyor ellerine demirleri falan almış beni şantiye çıkışında bekliyorlar. Ulen sizmisiniz bunu yapan diyerekten tek elimle kolonu söktüğüm gibi bunlara attım. Tek el yalnız dikkat ederim. Yani iki elle kolonu söksem normal ama tek el olunca zorlanmadım değil.

Neyse ben kolonu atınca bunlar sağa sola kaçıştı oh be dedim ne güzel oluyormuş bu şantiye amelesiz tek başıma kolonlar perdeler demirler falan. Sonra sindi kıraffordu aradım sindi dedim gel şantiyeye aradaşlarınıda getir. Tamam canım dedi atladı geldi uçakla . 20 tanede arkadaşını almış bende bunlara bikini giydirdim. Öyle dans ettik şantiyede çok güzel bir gündü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder