3 Temmuz 2008 Perşembe

Norveçte oturan bir japonun elmalı pay yerken yandan soğutmalı çift karburator kapagının uzerıne oturmasıyla gelişen olaylar

Şimdi genelde insanlar diyor ki mehmet norveçte bir japonun ne işi var ve neden bu kadar sıcak ayrıca ne diye bulutlar inek şeklinde değil. Şimdi merak edilenleri kim cevaplayacak efenim? kim ha kim? bazıları yaşar nuri öztürk dedi sanki yuh diyorum ben len ben! neyse efenim ilk merak edilen;

norveçte japonun ne işi var? şimdi bu çok basit bir şey aslında ama o kadar basitki anlatılmaya bile değer görmüyorum ikinci merak edilene geçiyorum;

nedn bu kadar sıcak lan?

şimdi burda lan dedimki böle bütün hararetle böle har har daha etkili olsun neyse şimdi sıcak çünkü böle bi güneş var bizde dünyadayız güneşte böle sarı şey varya renkli renkli onlar güneş ışını o da dünyamıza doğru çarpıyo dünyaya çarpıyor demek ne demek bize çarpıyo demek o kadar hızlı çarpıyorki böle bı sıcaklık oluyor bizde ısınıoruz bu kadar basit
şimdi 3. merak edilen;

neden bulutlar inek şeklinde değil?

şimdi bulut nedir ? böle yuvarlak gibi pufur pufur bişi uflesen ucuyor ama inek şeklinde olsa uçmaz dimi? ..asktr dediğinizi duyar gibi oldum hiç aklınıza gelmez tabi calışın biraz genel kültür yoga mugo okisawa fln çözün

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder