8 Temmuz 2008 Salı

Betonarme Sınavı ve ben

efenim malum inşaat mühendisliği gibi muhteşem, karizmatik, yurtta sadece saıyılı insanların girebildiği ki en az bir mankenle beraber olman gerekiyor sonra cok teknolojik ve postmodern bir bölümde okuyorum.
Bugun bir sınava girdim ismi betonarme muhteşem bir sınav hocamız olan profesor 1 saat olarak verilen sınav zamanında bir gökdelen yapmamızı isteseymiş daha realistik olurmuş diye düşünüyorum. Bu arada cumle içinde realistik falan kullanıyorum dikkatinizi çekerim birazdan anglosaksonu kullancam. Neyse 5 tane soru vardı ilk soruda 7 şık ikincisinde 5 3.sunde 4 4.sunde 4 ve 5.sınde ise 3. Kağıdı karşısına gelen her anadolu öğrencisi gibi bende vay bubamın kemügüne abooov dedim. Bu vay babamun kemugune olayını da kullanmak istiyordum bak ilk önce bir kağıda baktım sonra zamana baktım 1 saat, şimdi şıklı dediysemde oyle 2 formul yaz geç değil her şıkta en az 4-5 formul var ve yarım sayfa sürüyor. Çarşaf olarak adlandırılan cevap kagıdımız ki kendisi 17.ınc bir dızustu ekranı boyutunda olan sayfalara mevcut, doldu. 5 sayfa yazdım ve sadece 7 sık yapabildim. sonra zaman bitti zaten. Eğer geçersem ultra aa ile geçerim diye bekliyorum acıkcası neyse burdan genç muhendislere sesleniyorum;

genç mühendisler!
genç mühendisler!

evet yarın başka bir sınavda tekrar görüşmek üzere kendisi çelik yapılar adlı muhteşem bir sınavdır efenim hepinize mutlu gucu gucular
ha bu arada anglosaksonu kullanıcaktım;
annem bugün pazardan anglosakson elma aldı. evet bitti..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder