20 Mayıs 2007 Pazar

Web tabalı Oyunlar nam-ı diğer web beyzid geyms

Efendim şu sıralar günde ortalama 30 saat nette olduğuma takriben browser oyunlarına gönül vermiş bulunmaktayım. İncelediklerimden bir kaçtanesini irdelemek istedim ki siz oynamayın dışarı çıkın hayatınızı yaşayın


syrnia
www.syrnia.com
şu aralar en çok azıma zcan oyun kategorisinde birinciliğe yükselmiştir. Rpg öğelerini barındıran edvençır ayarında bir oyun olur balık tutarsınız yok madende altın kazarsınız hırsızlık cart curt zevkli olabiliyor ama daha sonra sıkabiliritesi yüksek

bitefight
http://www.bitefight.net/
kurt adamlarla vampirler arasında seçim yaparak oyuna giriyorsunuz zaten türkçe fakat pek ayrıntı yok boktan zaman kaybı zırt pırt yok mezarlıkta calışıım yok ava çıkıım fln başka bir aksiyonu yok birde paralı üyeler kral gibi bişi zaten benimde param yok fakir ama gururlu bir şekilde bıraktım oyunu

travian
http://www.travian.com.tr/
Halkımız meraklıdır yok köy kuriim osmanlıvari şanımızı yürütelım haydarinnarinnarinnaninaaa gibi bişi yazamadım işte öle köy kurmacılık. bayağı aksiyonlu şeyler yapabiliyorsunuz diplomasi birlikler beraber dalalım şu köy bana küfretti gel osman azına zcalım fln o modda, çok oynayanı var ama genede tavsiye etmem pek bundada paralı olayı var çünkü

popomundo
www.popomundo.com
ismi itibari ile biraz itici geldiysede karşılaştığım yaratıcı browser oyunlarından burda sanal müzik kariyercilik olayı var diyebiliriz gayet zevkli bir uğrayın bence

ogame fln var ama onlar çok bilinen gıcık browser oyunları klasörüne girer neyse bence hiç birine bulaşmayın derim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder