19 Mayıs 2007 Cumartesi

Üniversitenin gençliğe zararları

Efendim üniversitede bir profesor olacak kadar zaman geçirip hala öğrenci takılan bir şahsiyet olarak ellerinde final hazırlık dergisiyle ordan oraya koşturan gençleri gördükçe dedim ki "mehmet böyle olmayacak sen bir yazıyla bu arkadaşları korkut Türkiye yi kültürel olarak gerilet ve tüm bunlara da dünyanın en uzun cümlesini kurara başla" dedim. Ondan sonra düşününce aslında ulen sen mi kurtarcaksın dünyayi stret diyerek web tabanlı oyunlarda biraz beynimi akıtmak istedim ancak gel gör ki yaşananlar var çekilmiş acılar var gençliği bu lanetten kurtarmalıydım. seyv dı çirlidır seyv dı vörld nidalarıyla bilgisayarın başına geçip yazmaya karar verdim. Ama senin de farkettiğin üzere sevgili okur aklıma bi bok gelmedi gelince devam etcem... ya da yalan söylüyorum neyse

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder