5 Aralık 2012 Çarşamba

The Tall Man (2012) ve Womb (2010) Tanıtım

The Tall Man (2012)


Jessica bieli taa dizide oynadığı dönemlerden beri takip ederim ne zaman ki castin timburlenk ile takılmaya başladı o zaman soğudum kendisinden. Neyse genelde filmleri orta karar filmler olduğundan dolayı bu filme de önyargılı baktım. Afişi dolayısıyla herhalde tallman diye bir herif var bunun çocuğunu kaçırıyor sonra olaylar olaylar diye düşünürken film bir yerden sonra koptu gitti. Senaryosu beklediğimden çok çok iyi kesinlikle izleyin derim. Sona doğru yatıran filmlerden hoşlanıyorsanız bu film tam size göre.

Mehmet Movie Database incelemesi için dıklayınız
Fragmanı için dıklayınız










The Womb (2010)

Şimdi baştan söylemek gerekirse film biraz ağır. Ancaak nuri bilge ceylan hesabı mal mal 1 saat ağaca bakacağınız bir film değil. Ağır derken düşünmeye iten bir yapısı var sizi tam torar gibi olurken eşsiz sahne çekimlerine sahip olduğu için rahatlıyorsunuz. Bir dinginlik geliyor izlerken, özellikle bu filmi izlerken yanınıza bir şarap bira falan alın öyle izleyin. Neyse filmin geçtiği yer veya zaman hakkında bir bilgi verilmiyorum ancak bir ütopya veya distopya o konudada bir fikrimiz yok. Filme hakim olan bir yalnızlık var öte yandan insanların çok ok uzun bir süre yaşadığı bir dönem elimizde bir kız var ve aşık olduğu adam. Yalnızlığın içinde bunların beraber olma çabası öte yandan bilimkurgu havasıda işin içinde. Daha fazla açıklayamıyorum çünkü spoiler olabiler. İzleyiniz tavsiye ederim.

Mehmet Movie Database İncelemesi için dıklayınız
Fragmanı için dıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder