15 Kasım 2009 Pazar

İlişkiler Üzerine Derin Kesilmiş Ahkamlar

Nedensiz ve gereksiz insalarla olan beraberlikleri sevmişimdir ben hep. Aşık olmadan yada sevmeden başlamak ilişkiye. Hep daha çekici ve daha güzel gelmiştir. Dolayısıyla beklentisi olmayan, ne kadar süreceği belirsiz bir takvimin içine düşersiniz. Oysa belirsizlik yorar kimilerini. Bilinmelidir o ilk tanışılan gün... İlk yemek yediğiniz, öpüştüğünüz, seviştiğiniz, sırtsırta verdiğiniz, ilk kavganız, gereksiz münakaşalarınız, tartışmalarınız, ilk alınan hediye, yazılan bir kaç satır methiye... Bunların hesabını tutmadan yaşamak hep daha basit gelmiştir bana. İnceden bir alzheimerlık var bende zaten, ürkütüyorum insanları. Ne doğumgünü hatırlamışımdır ne de yıldönümü adam gibi. Hediye vermeyide sevmem o alma aşamasındaki kararsızlık yüzünden. Yazı yazmışımdır hep. Seni böyle seviyorum şöyle seviyorum... Ama en azından yazdığım gibi sevmişimdir bak. Yazdığım gibi yaşıyorum ben zaten. Hiç gerçekleştiremediğim planlarım, geçmişteki sevgiliye mektuplar, olmayan bir aşka tavsiyeler. Uyuyamadım pek bu gece biraz ahkam kesmek iyi geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder