6 Temmuz 2009 Pazartesi

Anne artiz olmak istiyormusun ???



-Anne artiz olmak istiyormusun???
-Nasıl yani?
-İşte dizidekiler gibi.Ben film çekicem ve seni o filmde oynatıcam.Sonra da artiz olacaksın.Çok para kazanacaksın.
-Hımmm,peki hangi rolde oyniycam?
-Ben sana buldum uygun rol anne.Aşçı rolünde oyniycaksın.
-Ama ben zaten hergün bu rolü oynuyorum.
-İşte o yüzden anne.Çok güzel oynarsın.Ünlü olursun.
-Tamam tamam kabul ediyorum.Ne zaman çekicez bu filmi ?
-Yarın çekiyoruz.Cuma günü de sezon finalini çekicez.Tamam mı ?
Efe bu ara film çekme işine takmış durumda.Bütün gün kafasında bir takım senaryolar yazıyor.Makinayı video moduna getirip mini diziler çekiyor.Sonunda annesini de artiz yapmaya karar verdi.Hayırlısı.Yakında aşcı rolünde azcık çilli ,boyu çok uzun olamayan,saçları omuzunda bir bayan görürseniz bilin ki o benim.Çekince söz buraya koyacağım.Şimdilik Türkan Şorayla idare edin.Ne güzel kadın yaaa...

Güzel bir hafta sizin olsun !!!
.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder