1 Ocak 2007 Pazartesi

Eski Yıl Sona Erdi, Yepyeni bir yıl Geldiii Gazı Taşıyan Başlık

Şimdi bildiğiniz üzere eski yıl olan 2006-ki ben kendisine yeni alışmıştım bitti. Onu üzüntülerle sallayıp 2007ye höbereeeey dedik. Bir sürü mekanda yenildi içildi fln fln paraları harcadık yenii yıla girdik. Peki bundan sonra?
Eve zor döndüm lan! param bitmiş, elli elli bozuk paraları toplayıp çıkabildim yola. Kafada bir ağrı salak salak. Neyse eve geldik-ki ne görelim telefonlar dur durak bitmiyor. Çeşitli arkadaş kitleleri aynı esnada bayram olduğundan paralı olmuş olacak ki hadi gezelim hadi coşalım hobala hobala nidalarıyla arayışta. İyi diyorum sonra bakıyorum ..astr param yok! Lan bu yılbaşı nası bişi paramı emmiş benim kıymetlims paralarıms gitmiş. Düşünüyorum peki herkese bayram bana bayram değilmi? niye benim param yok... niye.. niye.. niy.. ni.. n.. (uzaklara doğru gider)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder