4 Ocak 2015 Pazar

Hoşlanmak ve delilik arasındaki ince çizgi



İlişki konusunda sabırsız bir insan oldum hep ben. Bir insanı gördüğüm ilk on saniyede ya alışıyorum ya mesafeli oluyorum. Mesafeli olmaya karar verdiğim o on saniye sonrası normal seyrinde devam eden sohbet bittiğinde bir daha ne arıyor ne konuşuyorken ılk goruste aa ne tatlı bir insan dediğim kişiyi rahat bırakmıyorum. Beceremedım ben hıc bır zaman cool bir şekilde dur çok konuşma en azından bir kaç gün kendini unuttur falan. Hoslanıyorsam pat dıye ben senden hoslandım dıyorum. Aldığım cevap genelde aynı oluyor aslında (her onune gelene hoslanıyorum senden demıyorum tabı oyle bır ıntıba olmasın;)

-mehmet-hoşlandım ben senden
-hoşlanılan kız- ahaha 
-mehmet-öle işte
-hoşlanılan kız-hava da çok kötü
-mehmet-hımm ha evet 

Evet ama ne cevap beklıyorumkı ben, karsımdakı ınsan haklı aslında, yanı herkes dırek hoslandım vs tarzında duygularını acmayı sevmıyor. Karsındakını tanımak ıstıyor baya bıraz daha zaman gecıreyım neyi seviyor neleri sevmıyor ortak yanlarımız ne gıbı kafasında düşünceler var veya hoşlanmadıysa ben senden hoşlanmadım demek yerine ahaha deyıp gecmek zorunda kalıyor. Sonra bende kafamda kuruyorum ulen acaba benı bozmamak ıcın mı gecıstırdı yok çok mu abarttım (evet cok abartıyorum gercekten) kuruyorumda kuruyorum. Sonra ard arda mesajla boguyorum ınsanı (ne pıs ınsanmısım arkadas) ya da bogdugumu dusunuyorum ne bıleyım. Konu hoslanma mevzusu olunca ben mal gıbı hemen atlayıp gene hoslandım dıyorum hemen , sabırsız mehmet sen kendını bıraz gerı cek, atlama ama nerdeee. Sonuc;

-hoslanılan kız- oyle ıste cıcekler bocekler
-mehmet- evet cıcek.ben hoslandım senden
-hoslanılan kız-ahahah robert de nıro
-mehmet-hımmm ha
-hoslanılan kız-kastamonuda ne guzel

Yani burda hatun kişi dıyor ki mehmet b.knu çıkardın bir dur daha 2 dakıka oldu bıraz tanıyalım bıraz zaman gecsin. Tabi bütün bunları ahahah kalıbında dediğinden ben hiç bir şey anlamıyorum. Sonra başlıyorum karşımdakinin yerine kendimi koymaya kendi kendimden hoşlanıyorum sonra kendime bende senden hoşlandım mehmet deyip mutlu mutlu yaşıyorum. Aslında güvensız bır hava yaratıyorum dıye dusunuyorum bazen dırek konustuğum zaman. Hatun kısı dıyor ooo bu herıf ılk dakıkadan sevgılı moduna atmaya çalışıyor kendini diye. Sonra kendime kızıyorum ben senden hoşlanmadım mehmet dıyorum, kendi kendimi reddedıyorum. Inceden manyak kaotik düşüncelerde buluyorum kendimi. 

Bugun basıma geldı bu tarz birşey. Uzun bir zaman sonra bir insana hoşlandım ben senden dedim, gerçi onu da tam demedim saçma saçma kelimelere yedirdim fln (böyle tırsak da olabiliyorum işte) halıyle haklı olarak ahaha tandanslı cevaplar aldım. Sonra usenmedım yazı yazdım sonunu da "ama ben senden hoslandııım" dıye bıtırerek yazının lınkını ona gönderdim.sonrasını bılmıyorum.

Mehmet in wonderland
-mehmet-ben senden hoslandım
-hoslanılan kız-bende senden hoslandım
-mehmet-ehehe

Zannedilmesin ki hatun kişi evet hoşlandım deyince kurtulabiliyor benden, sonra abartıyorum ıyıce, benden tiksinmezse artık. Ne manyak insanmışım ya. Ama ben olsam kendimden hoşlanırım:) ahah koptum burda artık


Not1:ılkokul birinci sınıfta dilara diye bir kıza aşıktım, bir gün he-man lı not kagıdına seni seviyolum dilala yazdım altınada tırsaklıgıma baska bır cocugun ismini yazıp sırasının altına koyacakken annem hazırladığım kagıdı evde yakaladı. O geldi aklıma. Hala durur evde cercevede:)

Not2:bır de ama biz sadece arkadasız var bak o cok acaıp bır konu. Dramatık bır yanı var.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder